torsdag, mai 18, 2006

ITkunnskap tar en liten pause

Jeg må dessverre ta en liten pause fra mine posteringer i ITkunnskap pga eksamen. Jeg vil altså ikke kunne poste like hyppig, som jeg har gjort frem til nå, fram til t.o.m. 27 mai. Etter den dato vil jeg imidlertid ta opp spaden og grave videre i it-verdenen (og så ned på jorda igjen), og jeg vil, pga frigjort tid, forhåpentligvis kunne klare å postere hyppigere enn hva tilfellet har vært til nå (malen har vært én gang pr. dag.). Det vil selvsagt være muligheter for posteringer i eksamensperioden også (så titt innom), men hvis ikke blir det uansett full start fra 28. mai.

Mvh

Leif H. Daland


Oppdatering (12.06.2006) Pga større problemer med Google Blogsearch, og indeksering av ITkunnskaps artikler samt regitrering av ITkunnskap på Googles søkemotor, har ITkunnskap måtte forlenge pausen, men vi jobber med en løsning.